Historien bag Eva Solo

Der er ingen tvivl om, at Eva Solo er et særdeles populært brand blandt danskerne, men det er højst sandsynligt de færreste, der kender til historien bag Eva Solo og Eva-mærket generelt. Denne historie går helt tilbage til 1913, hvor Eva-mærket opstod, men det varede dog næsten 40 år, inden det for alvor slog igennem her i Danmark, hvilket det gjorde i 1952 med en brød- og pålægsmaskine, der ikke blot var populær, men faktisk blev så populær, at den gik hen og blev en designklassiker – og det er ikke den eneste designklassiker, der er blevet sendt på markedet af Eva-mærket.

Æstetik, funktionalitet og kvalitet

Dengang var produkterne også kategoriseret ved de samme tre punkter, som de er i dag: æstetik, funktionalitet og kvalitet. Eva-mærket startede – som sagt – i 1913, men det var dog først i 1997, at den første kollektion fra Eva Solo blev sendt på markedet, hvorfor det ikke har lige så mange år på bagen som Eva-mærket generelt, men det ændrer dog ikke på det faktum, at det uden tvivl er Eva Solo, der er det klart mest populære brand i Eva-koncernen, selvom det ikke har eksisteret i mere end godt og vel 20 år. Det har været populært lige siden det for første gang blev sendt på markedet, hvorfor der ikke er nogen tvivl om, at det bliver ved med at være populært blandt danskerne, og hvis du er én af de mange tusinde danskere, der er på jagt efter produkter fra Eva Solo på nettet, så bør du tage et kig på Roomsa.dk, der har ét af landet største udvalg af produkter fra Eva Solo – og det inkluderer selvfølgelig produkter fra alle deres kollektioner og kategorier: Serving, Cooking, Gravity, Living, Bath, Outdoor, Kaffe og The, Glas, Service, og Køkkenredskaber.

0 kommentarer til “Historien bag Eva SoloTilføj din →

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *